پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

خاطرات من و مامان جون

مادر

1391/2/24 15:28
نویسنده : مامان جون
800 بازدید
اشتراک گذاری

  مادر ای معنی ایثار تو گل باغ خدایی

توی روزگار غربت با غم دل آشنایی

مینویسم از سر خط مادر ای معنی بودن

مینویسم تا همیشه توئی لایق ستودن

 

زن شکوفه ایست که هنگام غنچه بودن دوست داشتنی

موقع گل کردن عشق ورزیدنی

ودر وقت پژمردن پرستیدنی است

روزت مبارک مادر

این روز  رو به همه مادرهای عزیز علی الخصوص مامان ناز خودم ومادر شوهر عزیزم تبریک می گم انشالله سایه شون همیشه بالای سر ما باشه

وبرای همه مامانهایی عزیزی که در بین ما نیستن طلب

امرزش از خداوند میکنم

هیچ حسی قشنگتر وزیباتر از این نیست که دخترت مامان صدات کنه

نازنین من ،امید زندگی من،خیلی دوست دارم

آغوش من همیشه جایگاه امن تو خواهد بود

پ.ن 1:طبق معمول بازم دیر کردم اما ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه هستشلبخند

پ.ن.2: عکس جدید نداریم همچنان بدون دوربین هستیم،

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)