پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره

خاطرات من و مامان جون

پرنیای شیرین زبون

1391/2/25 9:04
نویسنده : مامان جون
808 بازدید
اشتراک گذاری

 

چند روز پیش که داشتم قران می خونم وقتی کارم تموم شد دیدم صدایی ازت در نمی یاد

بله، خانوم خانوما چادر به سر قران رو باز کرده بود ومثلا داشت قران می خوند

واقعا خیلی لحظه قشنگی بود نمیدونم چرا یادم نبودا زت عکس بندازم.

ازت می پرسم اسمت چیه: پرنا

مامان رو دوست داری؟بله

چندتا؟10 تا

بابا کجاست؟اداره

وقتی میگم بریم پارک دیگه سر از پا نمی شناسی ،عاشق تاپ وسرسره هستی

اینم چند تا از عکس از پرنیا جون که با موبایل گرفته شده

می خواستیم بریم پارک

گلم از حموم اومده

عاشقتم عزیز دلم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (19)

مامان ارمیا
25 اردیبهشت 91 9:14
سلام عزیزم. خوبی ؟ پرنیا جان چطوره. خصوصی داری.
مامان محمد جون
25 اردیبهشت 91 12:59
سلام خانمی وای که چه قدر این گل دخملمون ماشا... بزرگ شده خدا حفظش کنه و همیشه برات شیرین زبونی کنه
مامان ابوالفضل
25 اردیبهشت 91 14:27
سلام سلام سلام ماشاالله خانوم خانوما شدی خدا حفظت کنه عسلی
سودابه
26 اردیبهشت 91 13:04
چه دختر شیرینی . امیدوارم همیشه شاد و خوش باشید.
مامان آتین
27 اردیبهشت 91 16:13
جیگرشو برم منننننننننننننننننن ببوسش دخملی شیرین زبونو ما آپیم گلم
بهـــــــــــــار
27 اردیبهشت 91 21:48
میسییی عجیجممممممممممدخملی رو جای من ببوسسسسسسسسسسس
بهـــــــــــــار
28 اردیبهشت 91 23:39
سلام خوبید؟ دخملی خوبن؟
ریحانه جون
30 اردیبهشت 91 12:16
سلامـــــ پرنیا خانوم چه نازه به وب ریحانه جون هم سر بزنید منتظریم
بهـــــــــــــار
4 خرداد 91 14:00
سلام عزیزممممممممم خوبی؟


مرسی عزیز دلم
ما خوبیم
خدا روشکر
بهـــــــــــــار
5 خرداد 91 13:54
سلام جیگررررررر یکی بود بگه من خوشگلترم ؟؟؟ گلیه کنم؟؟؟
ریحانه جون
7 خرداد 91 18:29
سلام مرسی به وبم سر زدی آپم حتما بیای دیر نکنی منتظرم
بهـــــــــــــار
9 خرداد 91 17:34
سلام عسیسمممممممممم خوفی گلم ممنون از تعریفتون شرمنده میکنید بخداااااااااااا اما خدایش رابطم با شاگردام خیلی خوبه همیشه از معلمای دلسوز خوش لباس خوشم می اومد سعی میکنم یه جوری باشم که بچه ها با عشق بیان سرکلاسم نه درسمم سخته نمیخوام براشون خسته کننده باشه تاحدودی هم موفق شدم چون همش التماس میکنن ساعت معلمای دیگه هم بگیرم
بهـــــــــــــار
9 خرداد 91 17:35
امروز یکی دوتا تقلبی دیدم نمیشد تذکر ندم گفتم تقلبم تقلبای قدیم لابد یه جوری تقلب کنید ما نبینیم
بهـــــــــــــار
10 خرداد 91 17:24
سلام جیگر خوفی نیستی؟
بهـــــــــــــار
15 خرداد 91 12:51
*.¸.*´ ¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`• _____****__________**** ___***____***____***__ *** __***________****_______*** _***__________**_________*** _***_____________________*** _***_______ـــــــــــ_________*** __***___________________*** ___***_________________*** ____***______________ *** ______***___________*** ________***_______*** __________***___*** ____________***** _____________*** ______________* عیدتون مبارک
مامان لیلا
15 خرداد 91 19:51
ای جااااااااااااااااااااااااااااااااانم واسه پرنیا خانوم خوشگل شیرین زبون
سارا مامان رادین
16 خرداد 91 11:30
واییییییی چه ناز شده خانومی اسپند دود کن منیر جان
بهـــــــــــــار
18 خرداد 91 14:37
سلام
مامان آتین
30 خرداد 91 23:55
کجایین؟؟؟؟


مرسی عزیز دلم که به یاد ما بودی