پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

خاطرات من و مامان جون

احوالات پرنیا خانم

1391/11/5 9:24
نویسنده : مامان جون
867 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترک ناز مامان

کار من دگه از معذرت خواهی گذشته برای همین میرم سراغ حرفام

دردونه من ،خیلی بزرگ شدی اینروزا مثل بلبل حرف میزنی ومثل یه ضبط سوت هر حرفی که از دهان من وبابا در بیاد تو هم تکرار می کنی،فوق العاده حواست جمعه وهیچ چیزی از ذهنت نمیره،وقتی بیرجند بودیم دست بابابزرگ سوخته بود بعد دو ماه که باهاش حرف زدی اولین چیزی که پرسیدی ازش این بود دستات خوب شد،بنده خدا بابابزرگت که اصلا از ذوق نمیدونست چی بگه

به یخچال میگی یچخال

واکس میگی واسک

لباس بپوشیم میگی لباس بتوشیم(این کلمه رو که میگی مبین میمیره از خنده)

کلا ف رو با لفظ س میگی

پای ثابت رایش کردنی واز من جلوتر رو میز اریش نشستی وخلاصه به لب ودماغ همه جا رو ارایشی می کنی

دیگه خودت دسشویی میری ،تازه دستور هم میدی که من نیام،خودت لباساتو در میاری ومیپوشی،هر وقت صدات در نمی یاد میدونم یا رفتی سر وقت کمد لباسات یا جا کفشی،دودونه همه رو باید در بیاری وبپوشی،وباهاشون یه مانور بدی وبری سر وقت بعدی

هر لحظه داری با موبایلت حرف میزنی یا با خاله ها یا با دایی همه رو هم میشناسی

موقع غذا خوردن دیگه لقمه کوچیک نمی خوای تازگی ها خودت برامون لقمه درست میکنی(قربون اون دستای نازت بشم)و خیلی عاشق اینی که تو قابلمه غذا بخوری

هر ماه عاشق یه میوه میشی ودیگه ول کن نیستی در حال حاضر انار،لیمو وموز میوه های محبوبته

عاشق لواشک هم هستی

مادر جون رفته بود مشهد وبرات یه ماشن گرفته هر روز کارت این شده زنگ میزنی مادر جو مشنمو بیار خودت نیا ولی ماشنمو بیارنیشخند

لباس عروسکاتو در میاری به زور می خوای بهشون میوه یا آب بدی،عاشق عروسک پت ومت هستی بابایی هم که با این دو تا عروسک کولاک میکنه اینقدر خوشت میاد وقتی بابا باهاشون بازی میکنه

مامانی دیگه ذهنم یاری نمیکنه

عاشقتم عزیز دلم

تو این چند روز حتما بقیه  عکساتو میذارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

تهمینه
6 بهمن 91 15:08
ای جونممممممممممممم

خدا بهت ببخشدش

الهی که خوشبخت بشه و سفید بخت

پیشونیش بلند باشه

خیلی هم ناز و خوشمله
از طرف من ببوسش

ماشاءلله


قربونت عزیز دلم،واقعا از دعای قشنگت ممنونم،الهی آمین
فاطی
9 بهمن 91 19:02
وووووووووووووووی
پرنیا پرنیا که میگن این خانوم خوشگله هست؟؟؟
من قربووونش برم.
قیافش با بچگیش مو نمیزنه بخدا
خدا حفظش کنه
من هیلا جونم عزیزم


قربونت عزیز دلم،خیلی لطف داری
seddiq
17 بهمن 91 13:16
سلام اینو بخونید:
البته من ننوشتما یکی برام فرستاده
ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(ین یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید.


ممنونم



بهار کوچوولو
17 بهمن 91 17:57
قربونت برم عسلم چقدر بزرگ شدی عشقم مرسی که به وبلاگ بهار سر میزنی


خیلی خانم شدی جووووووووونم


قربونت عزیز دلم