پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه سن داره

خاطرات من و مامان جون

...

1393/4/8 10:17
نویسنده : مامان جون
529 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامانی

امرزو اولین روز ماه میارک رمضان هستش وتو نسبت به پارسال عاقلتری ودرک بهتری نسبت به مسایل اطرافت داری

اما دیشب پدر ما رو در اوردی

وقتی برات توضیح دادم که از فردا باید  روزه بگیری یک ساعت تمام فقط می پرسیدی چه ساعتی باید بریم روزه رو بخریمخندونک  .وقتی هم که گفتم نباید چیزی بخوریم می گفتی خوب من تو کیفم یه خوراکی میزارم ومی خورم

بابایی که نمی تونست جلوی خنده شو بگیره

کار هر روز مون شده یا ما میریم خونه خاله یا اونا میان

وبعدش با هم میریم پارک ویک عالمه بازی می کنی الانم که قشنگ دوچرخه سواری یاد گرفتی وکلی واسه خودت حال می کنی

اما چند تا خالاق بدم پیدا کردی اولش اینکه به چیز گیر میدی ول کن نیستی البته من اصالا توجهی نمی کنم در بیشتر مواقع

دوم تو پارک همش برای بچه ای از خودت بزرگتر خط و نشون میکشی

مثلا بچه تو بقل مامانشه داره فط نگات می کنه تو هم هی دهان تو کج میکنی و ادا در میاری

دوس داری بهت پول بدم خودت خرید کنی مخصوا سوپر ماکت داخل کوچه که ما رو می شناسه وتو مشتری دایمی اون هستی

یا تو تاکسی که خودت کرایه رو میدی راننده ها هم به افتخارت یا کولر روشن می کنن یا اهنگ شاد میذارن

جدیدا عاشق نقاشی شدی ویا من ویا بابای باید کلی برات نقاشی بکشیم توهم رنگش کنی برای خودت بازی می کنی ومامان عروسکات میش ودقیقا حرفای منو تحویل عروسکات میدی

می گم پرنیا بزرگ شدی می خوای چیکاره بشی میگی می خوام ابجی بشم بعدش میگی نه نه می خوام خانم مهلم بشم

 

فعلا مامانی برم به کارام برسم

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

هلیا
5 مرداد 93 13:38
سلام خاله. من 8 سالمه می شه به وبلاگم سر بزنی؟ در ضمن من عاشق وبلاگتون هستم. اینم آدرس وبلاگم: Berkeha.blogfa.com مرسی عزیزم.حتما
بانو
13 مرداد 93 13:20
سلام با شب ادراری کودک خود چه کنیم؟ www.banoo.ir/post/894 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
بانو
10 شهریور 93 16:08
سلام ویژگی های یک مهد کودک خوب چیست؟ www.banoo.ir/post/1010 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
مامان ارميا و ایلمان
16 شهریور 93 10:36
ماشالله پرنیا چه ماه شده. به ما سر بزن مامان خوب.
هلیا
16 شهریور 93 17:18
سلام خاله جون حالتون خوبه؟ من عاشق وبلاگتون هستم من دیگه وبلاگ سازی رو گذاشتم کنار جون مامانم گفت برای سنم مناسب نیس 14 سالم بشه می سازم اجازه هست لینکتون کنم؟راستی اسمتون چیه؟ سلام عزیزم مرسی از لطفت همون پرنیا
بانو
17 شهریور 93 13:58
سلام اگر میخواهید در تعیین جنسیت جنین قبل از بارداری موثر باشید بخوانید www.banoo.ir/post/973 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو