پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

خاطرات من و مامان جون

دمپایی صورتی

1390/9/5 23:44
نویسنده : مامان جون
787 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دونه انارم

گل همیشه بهارم

نمیدونی داره چه برفی می باره عزیز دلم(انشاالله که سال خوبی باشه)

جونم واسه دخمل گلم بگه، که شما یه  دمپای داری اونم صورتی از صبح که بیدار میشی این دمیاپی پاته تا وقتی که بخوای بخوابی تازه بعضی وقتا اگه خودت خوابت ببره با اون می خوابی خیلی دوسش داری

 

ویه لحظه هم دوس نداری از خودت جداش کنی

(حسودیم شدچشمک)

البته ناگفته نمونه که یه کفش صورتی هم داری که دیگه الان مناسب نیست ولی هر بار که در جا کفشی آخه از دست شما درشو با  کش بستیم ،باز میشه تندی اونو بر میداری ومی خوای بپوشیش

مامان قربونت بره که این قدر عاشق بیرون رفتنی

تازشم مامانی نمیدونست اینقدر دستکش دوس داری  وگرنه زودتر ازین ها واست می گرفتم

نازدونه من

این روزا دوتا از دندونات داره در می یاد وشما هم شبها یکم بی تابی می کنی ،انشاالله که زودتر جوونه بزنه وتو راحت بشی عزیز دلم

فر شته کوچولو من

حالا دیگه خیلی عاقل تر شدی وخیلی از باید ونباید ها رو میفهمی

تو این شبهای سرد پاییزی  که در واقعا دست زمستون رو هم از پشت بسته

تو انیس ومونس شبهای منی، آخه بابایی به خاطر کاراش بعضی شبها باید بره ماموریت وشاید گاهی ما دورور هم نمی بینیمش

ومن خیلی خوشحالم که تو هستی ومامان دیگه تنهایی رو حس نمی کنه

خیلی عاشقتم عزیزم،تو رو با تمام دنیا عوضت نمی کنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان ارميا
6 آذر 90 8:37
اي جانم. خوشگل خاله. چه دمپايي هات قشنگن.جيگري. واقعا چه خوب كه اين كوچولوها رو داريم. خدا رو صد هزار مرتبه شكر.
مامان ابوالفضل
7 آذر 90 13:11
ای قربون پرنیا جون ناز برم من
مامان لیلا
7 آذر 90 14:51
سلام مامانیییییییییییییییییی قربون دخمل خوشگلت سرم خیلی شلوغ بود نشد آپ کنم بازم پیشم بیا
مامان سودی
10 آذر 90 10:07
سلام به پرنیای خاله و مامن جونش قربون اون قدم های کوچولو که با دمپاییهای خوشگلت بر میداری بشم خاله جون مامانش ایندفعه بوسش نکن یه گاز گنده از لپ های خوشگلش بگیر یکم دلم خنک شه جیگرررررررررررررررر
مامان بهار و باران
27 آذر 90 23:57
عزيز دلم جقدر بزرك شدي ماشالله
مامان مه راد
13 دی 90 9:01
چه دختر خوشگلی ،ایشالا هزار ساله بشی خانم خوش تیپه .