پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره

خاطرات من و مامان جون

ماه آذر دوس داشتنی

1390/9/12 13:27
نویسنده : مامان جون
433 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل همیشه بهارم

راستش نمی خواستم این پست رو برات بنویسم اما حیفم اومد

5 سال پیش تو چنین روزی من وبابایی با هم یه پیوند عاشقانه رو شروع کردیم،صبحش یه حلقه خریدیم وبعد ظهر ساعت 4:45 عقد کریم،که مصادف با تولد امام رضا بود، اگر چه پدر جون راضی نبود (الان نه چون واقعا خیلی خوشحاله)

وزندگی من وبابایی خیلی فراز ونشیب داشت اما خدا رو شکر که همه چیز خوب پیشرفت با تلاش هردومون

وعشق وعلاقه ای که بین و من بابایی وجود داشت با اومدن تو دو برابر شد

من ماه آذر رو دوس دارم چون دومین وقشنگ ترین اتفاق مهم زندگیم بازم تو این ماه اتفاق افتاد واونم وقتی بود که فهمیدم  به جمع دو نفره ما داره اضافه میشه

ومن خدارو شاکرم که زندگیمون با وجود تو وتلاش من وبابایی روز به روز بهتر شده وداره میشه

میخوام اینو بدونی که من وبابا

خیلی دوست داریم وعاشقتیم عزیز دلم و همه تلاش مون رو می کنیم که صالح باشی ویه زندگی خوب داشته باشی

در ضمن چند روز پیش سالگرد عقد دایی بود که بازم از همین جا به دایی وزن دایی عزیزت تبریک میگم

عسلم می خواستم یه جشن کوچولو بگیرم امروز اما خوب خاله جونت پیش دستی کرد وبرای مبین کوچولو داره تولد میگیره

یه جشن کوچولو وساده به خاطر ماه محرم

عزیز دل خاله مبین قشنگم الهی 120  بشی

پرنیای نازم حییفم اومد اینو نگم

دیشب مهمونی بود

که بچه زیاد توش بود  همش میترسیدم نکنه بچه ها تو رو بزنن آخه از همه کوچیکتر بودی

اما یهو تو اتاق صدای گریه اومد

و من تندی اومد و دیدم  به به دختر گلم یه نی نی رو که 2 سال ازش بزرگتره زده صورت بچه بیچاره همش قرمز شده بود ،چشم ما روشن خانومی،که قلدرم شدی ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

معصومه
12 آذر 90 0:59
سلام مامان جون مبارکه عزیزم انشالله پرنیا جون قدر مامان وبابای خوبشو بدونه
معصومه
12 آذر 90 1:00
راستی مامانی یادم رفتم بگم که خیلی عکسهای پرنیا جون نازه ببویسنش
مامان ارميا
12 آذر 90 10:57
سالگرد عشقتون مبارك. به به پرنيا جون چرا ني ني رو ؟عيبي نداره با هم آشتي كنين.
مامان محمد جون
21 آذر 90 14:28
سلام خوشگل خاله دیگه داری کمکم بزرگتر میشی و با تعریفای مامانی مثل اینکه مستقلم شدی و از پس خودت بر میای مامانی گل: سالگرد عقدتون مبارک ,الهی همیشه شاد باشین
مامان امیر علی
22 آذر 90 1:19
ایشاله همیشه شاد و سلامت باشین .عزیزم خوشحال می شم به کد 120 برای امیر علی من هم رای بدین جهت شرکت در مسابقه جشنواره یک سالگی نی نی وبلاگ .مرسی
مامان آتین
27 آذر 90 3:38
سلام عزیزم سالگرد عقدتون مبارک ایشالا که همیشه در کنار هم خوش باشین اون دخملی قلدرو قربووووووون از طرف من ببوسش عزیزم
مامان ابوالفضل
28 آذر 90 11:27
ای جانم سلام همه ی این خوبیهای آذرماه مبارک پرنیا جون ای ول دخمل باید شجاع باشه