پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

خاطرات من و مامان جون

اردیبهشت وروز معلم

1391/2/16 16:33
نویسنده : مامان جون
896 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترک ناز مامان

اینروزها عجیب هوای شمال افتاده به سرم

اخه گل مامان الان اونجا پره از عطر بهار نارنج وهمه جا پره از سر سبزی،همه تو مزرعه هاشون مشغول کارن

میدونی گل خوشکلم مامانی عاشق اردیبهشته ،انگار واقعا بهشت خدا روی زمین تو این فصل معلوم  میشه

اگرچه هفته پیش با خاله اینا  رفتیم شمال واقعا عالی بود وقتی نیمه های صبح به شهر خودم رسیدیم

عطر بهار نارنج ادمو مست می کرد

اون دوروز کلی به همه ماها خوش گذشت شما که اصلا تو خونه نبودی همش تو حیاط مشغول بازی بودی

پرنیا جون خیلی ناراحتم که تو مثل مامانی وبقیه خاله ها ودایی نمیتونی از اون فضا لذت ببری وهمش تو اپارتمان هستی

اینروزها خیلی حس مالکیتت قوی شده وبه هیچ کسی اجازه نمیدی به وسیله هات دست بزنی

مثل امروز که تو بانک تا نی نی خواست به سه چرخه ات دست بزنه چنان دادی سرش کشیدی که همه برات می خندیدن

تازه لجباز تر هم شدی وهر چیزی رو با گریه می خوای اگر چه من وبابایی به گریه هات محل نمیدیم

اما تو جمع ومهمونی مجبوریم کمی باهات راه بیایم تا ما رو از اونجا بیرون نکننیشخند

خدا روشکر الان دیگه کتر چنگ می گیری ووقتی هم که حواست نباشه اونقدر بوس مس کنی من وبابایی رو که تا بهت نخندیم ول کن نیستی

هر وقت دارو یا شربت می خوای بخوری بهم میگی برو وخودت هم زود قایم میشی

هر چیزی که می خوای بخوری به همه اساب بازیهات تعارف می کنی

خودت موبایل مامان رو بر میداری میذاری دم گوشت وشروع می کنی به حرف زدن

خداروشکر که دیگه کامل حس شیر خوردن از سرت افتاده وشب ها خیلی راحت می خوابی

به خاله ها می گفتم من امثال سال پر مشقتی با پرنیا دارم باید از شیر بگیرمش از پستونک بگیرمش و هم از پوشک

خدا روشکر اولین پروسه با موفقیت انجام شد

عزیز دل مامان

اینروزها مامانی کمی سرش شلوغ شده ومیره اموزشگاه وشما هم میری پیش خاله مریم

بیچاره خاله که فکر کنم از دست شماها عاصی شده باشه

دلبرک من

11 اردیبهشت روز معلم بود من وباید به کل خاندان پدری ومادری تبریک بگم

از بابا ومامان خودم

خاله مریم وخاله محبوبه(خاله های خودت)

خاله فرح (خاله مامانی)

عمه جونت

دایی ها وزندایی های مامانی وفکر کنم اگه همه روبگ دیگه وقت کم بیارم

برای همه ارزوی سلامتی می کنم

مخصوصا واسه خاله مریم که امسال تازه استخدام شده

البته مامانی من هم یه نیمچه معلم هستم ولی خوب به پای اونا نمیرسم

برای همه معلم های عزیز ومخصوصا دوتا خانم معلم تو نی نی وبلاگ

مامان باران وبهار عزیز

مامان سودابه عزیز

ارزوی سلامتی وسعادت می کنم

راستش بقیه مامان ها رو نمیدونم  بغللبخند

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان ابوالفضل
17 اردیبهشت 91 0:02
سلامممممممممممم روز معلم با ت ا خ ی ر مبارک همیشه شاد باشین
سارا مامان رادین
19 اردیبهشت 91 11:03
سلام خانومی واقعا الان زیباترین جلوه هایه طبیعت رو میشه دیاره شما دید راستی من نمیدونستم شما تدریس هم میکنید یه پا هنر مندی مامان خانومی روزتون مبارک!
مامان آتین
20 اردیبهشت 91 13:39
منم دلم بدجوری هوای شمالو کرده ، احتمالا" دو هفته دیگه میریم عطر بهار نارنجو خوب اومدی دخملی شیرین ادا رو ببوس
سودابه
26 اردیبهشت 91 13:03
روز معلم رو به خانواده تون و شما تبریک میگم . با تاخیره ببخشید . همیشه موفق و سربلند باشید.خیلی از محبت و توجهتون ممنون .