پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

خاطرات من و مامان جون

سلام دوباره

1391/5/16 16:04
نویسنده : مامان جون
721 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان

میدونم مامان خوبی نبودم وخیلی دیر دارم برات می نویسم

خودت که میدونی چقدر دوست دارم

دختر نازم اینروزا مامانت زیاد حال خوبی نداره واصلا دست ودلش به نوشتن نمیره کلی خاطره های خوب اما اصلا نمی تونم بنویسم

تو این مدت یه اتفاقاتی افتاده که کلا مامانی اصلا دل ودماغ هیچ کاری رو نداره ودلش از همه پره هر بار خواست بنویسم نتونستم و

دلم نمی خواست با نوشته هام وب قشنگ تو خراب کنم

 

خدا رو شکر که یه ماه رمضان دیگه کنار ما هستی ،  ومن هر روز دارم بزرگتر شدن تو رو می بینم .هر روز شیرین تر میشی کارهایی می کنی که دل من وبابایی رو آب می کنی

خجالت می کشی ،خودتو لوس می کنی،جدیدا تا یه کاری می کنیم بهمون میگی بچه بد

خدا روشکر کم کم هم از یه پروسه دیگه داریم با موفقیت بیرون میایم اونم پوشک کردن شماست که فقط موقع خواب شب وبیرون رفتن طولانی ازش استفاده می کنیم

خوشکلم ،مرسی ازت که همه جوره با مامان همکاری می کنی واونقدر باهوش هستی که خودت زود همه چیز رو می فهمی

حالا خیلی از کلمه ها رو می گی وهمیشه هم می گی این کیه به جای این که بگی این چیه؟

همیشه سرت تو جا کفشیه وبا کفشهای من تو خونه راه میری عاشق کفش پاشنه بلند هستی(مثل مامانی) وداد همسایه ها رو در اوردی

بهش می گم:

پرنیا بابا کجاست؟

کار

چی بیاره؟

پول

کی بخوره؟پرنا(روشکمش هم میزنه ومیگه)

بازم میام منویسم

حالا چند تا عکس خوشکل

اردیبهشت پارک چیتگر

راحیل عزیزم

 

وروجکای خاله رها ومبین

بهش می گم اسمت چیه؟پرنا

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

❤مامان آزی❤
16 مرداد 91 18:03
________________________$$$$$$$_______________$$____ ________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___ ________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__ _________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___ __________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__ _____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ ___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ _________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____ ________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______ ______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________ _____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________ ___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________ __________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________ _________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________ _______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________ ______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____ __$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!! درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟امروز روز آآآآآخــــــــــــــره