پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

خاطرات من و مامان جون

توضیح کوچیک

1391/4/3 15:50
نویسنده : مامان جون
658 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به روی ماه همه دوستای گل من وپرنیا جون

ببخشین که اینبار خیلی تاخییر داشتیم

چه کنیم تابستون شده وخونه مادری مارو می کشه به سمت خودش

جای همه شما دوستای با معرفت واقعا خالیبغل

هوا عالی وهمه خواهرها بدون شوهر(به یاد دوران مجردی) کلی با هم کیف کردیم واز همه مهمتر پرنیا خیلی اونجا روحیه اش شاد بود وتو کل روز فکر کنم فقط 2 ساعت تو خونه بود

اگر چه دلمون می خواست بیشتر بمونیم اما طفلی بابای پرنیا اونم تنها بود وفکر کنم یه هفته دیگه می موندیم با مشت ولگد ما رو می اوردنیشخند

دوستای  گلم این پست رو نوشتم تا شما ها بی خبر نباشین خیلی زود بر می گردم

وبه همه دوستای خوب مون سر می زنم

بهار عزیزم ازت ممنونم

امیدوارم با خبرهای خوب بر گردی عزیز دلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

سودابه
12 تیر 91 2:24
تعطیلات بسیار خوبی داشته باشید .
مامان ارمیا
14 تیر 91 9:25
سلام عزیزم. خوش گذشته ها. ایشالله همیشه شاد و خندون باشی.
مامان ابوالفضل
18 تیر 91 15:51
خوشحالم بهتون خوش گذشته