پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

خاطرات من و مامان جون

مریضی

1390/3/2 15:46
نویسنده : مامان جون
358 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه کوچولوهای  ناز  و مامانهای خوبشون

خیلی دلم می خواست زودتر بیام و بنویسم

اما به خاطر مریضی نتونستم (از شما دور باشه) ، اول که من مریض شدم  و تا دو روز نمی تونستم از جام بلند بشم اگه بابایی پرنیا نبود که هیچی ، مجبور شد از کارش بزنه و خونه بمونه مرسی باباییقلب

و حالا پرنیای نازم مریض شده ،کلی بی حاله و زیر چشماش گود رفتهگریه از پریروز نه زیاد شیر می خوره و چند بار هم بالا آورده ...

دکترش میگه مریضیش باید روندشو طی کنه و من خیلی غصه دارمگریهدائم دلش می خواد بغلش کنم

و اصلا چند لحظه تنها نمی مونه والانم خوابیده تا من تونستم بیام کمی بنویسم تو رو خدا مواظب کوچولوهاتون باشین میگن این یک نوع ویروس هستش و خیلی راحت هم منتقل میشه دکترش بهم گفت همیشه دستاتو بشور  و سعی کن به پرنیا مایعات بدی (اگه بخوره)

خدای خوبم نعمت سلامتی رو از مانگیر  الهی امین

دوستای خوبم برای پرنیای منم دعا کنید

خدایا همه مریضا رو شفا بده الهی امین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

زينب عشق مامان و بابا
21 اردیبهشت 90 17:12
الهي ! انشاالله هميشه سالم و سلامت باشند همه ني ني هاي دنيا


مرسی عزیزم
الهی آمین
فاسان
21 اردیبهشت 90 19:23
وبلاگ خوبی درست کردی امیدوارم همیشه درکنارفرزند گلت شاد و موفق باشی(◠‿◠)

به ما هم سر بزن امیدوارم به دردت بخوره

http://ehsan418.mihanblog.com


ممنون
صدیقه
24 اردیبهشت 90 11:27
سلام خوبین؟ ایشالله دخملی زودی خوب خوب میشه و همیشه سلامت باشین .................... من با عکسای نی نی بروزم منتظرتونیم بوس
مامان محمد جون
24 اردیبهشت 90 16:33
ايشاله هرچه زودتر بهتر شين منتظر مطالب جديدت هستم


مرسی عزیزم که به ما لطف دارین
مامان ابوالفضل
24 اردیبهشت 90 18:32
سلام، اتفاقا چندباری به وبتون سر زده بودم دیدم خبری نیست
امیدوارم که هر سه تاتون همیشه سلامت و شاد باشین
مراقب خودتون حسابی باشین


فدای تو بشم عزیزم