پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره

خاطرات من و مامان جون

سفر 2

1390/3/2 15:50
نویسنده : مامان جون
337 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه فرشته کوچولوهای ناز

شکر خدا حال من و پرنیا خیلی بهتر شده از لطف دعاهای شماقلب

که امیدوارم هیچ کسی تنش رنجور ومریض نباشه

اما ماجرای سفر مون نصفه موند که الان مابقی اون رو می گم

ما حدود 5 روز بیر جند موندیم خونه بابا بزرگ پدری پرنیا و خیلی هم به ما خوش گذشت از لطف های عمه جون پرنیا بگیر تا بقیه ، اونقدر عالی بود که موقع رفتن باعث شد هممون گریه کنیم مخصوصا این خانوم خانوما که چقدر جاشو اونجا باز کرده بود

اگه گذر تون به بیر جند افتاد بهتون قلعه و موزه رو پیشنهاد میدم که جاهای دیدنی بیرجند هستش  و خود شهر با  درخت های کاج سر به فلک کشیده  و همچنین سوغاتی های نابش مثل زعفران و زرشکش خالی از لطف نیست

مقصد بعدی ما طبس بود که باغ گلشنش واقعا معرکه بود چقدر زیبا و قشنگ بود با گل های خوشکل وخوش عطرش وپلیکان های نازش  که هر چی بگم کم گفتم

واقعا تو دل کویر تعجب آدم شوکه میشه

تو طبس در حد 2 ساعتی موندیم و باز جاده کویری رو ادامه دادیم که من به عمرم ندیده بودم یعنی اگه اونجا گیر کنی دیگهخیال باطل کاری ازت بر نمی یاد

ولی مقصد بعدی ما اصفهان بود که ساعت 6 عصر رسیدیم

حدود 2 ساعتی دنبال هتل گشتیم ولی انگار چشم مون هیچ هتلی رو نمی دید خلاصه پر سون پرسون تونستیم یک جایی رو پیدا کنیم جالبش این بود برای بار دوم وقتی اومدیم داخل شهر کلی هتل رو به چشم خودمون دیدیم هیپنوتیزماینم بگم به خاطر حس فضولی اول رفتیم زاینده رودخجالت

اما اصفهان شهری زیبا با درختانی بزگ و سبز و خیابانهای خنک اما صد افسوس با رودخانه بی آب یعنی خیلی دلمون سوخت وقتی زاینده رود رو دیدیم که هیچ آبی نداشت

خلاصه جاتون خالی کلی گشتیم و گز خوردیم و البته بریانیخوشمزه جای شما خالی

و یک تجربه که من بعد قبل از رفتن به مسافرت حتما جایی برای خودمون رزرو کنیم که این طوری اذیت نشیم

توی یک روز و نصفی که بودیم کلی خوش گذشت و به سمت کاشان راه افتادیم که اونجا هم واقعا عالی بود اما بازم افسوس با اون همه پولی که می گیرن اصلا رسیدگی نمی کنن مخصوصا داخل حمام که تاریک و کثیف بود ...

کلی عکس انداختیم و تفریح کردیم و صد البته فهمیدیم دخمل مون خیلی خوش سفر و ددری تشریف دارن و پایه هر نوع مسافرتینیشخندتجربه خوبی بود با پرنیا

و اینکه تو کشور مون چقدر جاهای قشنگ داریم . الان هم خانومی من درحال خوردن cdهستش به جای دیدنشزبان(اینم روزگار ما)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

بهار
27 اردیبهشت 90 15:31
مرسی انشاالله شما و دختر گلتون به هر چه که می خواید برسید . ممنون می شم اگه همیشه از وبلاگم دیدن کنید.


فدای تو عزیزم
مامان هلیا
28 اردیبهشت 90 9:18
همیشه به گردش و تفریح

گردالی رو هم ببوس


ممنون
مامان آتین
28 اردیبهشت 90 13:47
سلام مامان جون
همیشه به سفر
ممنونم از حضور گرمتون
پرنیای گل رو از طرف من ببوسید


مرسی عزیز دلم
مامان آتین
28 اردیبهشت 90 13:51
راستی ممنون که لینکم کردین منم لینکتون می کنم
فقط اگه ممکنه آدرس وبلاگ آتینو درست کنین چون صفحه رو باز نمی کنه ممنون میشم



چشم عزیز دلم
سمیرا مامان سپهر
28 اردیبهشت 90 19:09



مرسی یه عالمه
سمیرا مامان سپهر
30 اردیبهشت 90 10:44
بهار
1 خرداد 90 12:46
ایشاالله همیشه بتون خوش بگذره مرسی که ما رو با چند تا شهر که تا حالا نرفتیم آشنا کردید.


ممنون عزیز دلم