پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره

خاطرات من و مامان جون

مادر

1390/3/2 15:51
نویسنده : مامان جون
371 بازدید
اشتراک گذاری

مادرم هستی من زهستی توست ، تا هستم و هستی دارم دوست

         آبی ترین ، دریایی ترین و آسمانی ترین تقدس زندگیم ، دستانت را بوسه میزنم

                                                روزت مبارک نازنیم

مامان نازم نمیدونم از کدوم لحظه ها و قسمت های زنگیم بگم که تو اونجا نباشی

با تمام وجود حس قشنگ تو درک می کنم چون الان خودم مادرم

و تازه الان میفهم چقدر عاشقانه و چه اندازه دوستم داشتی و داری حیف که ازت دورم و نمی تونم اونطور که شایسته و در خور وجودت باشه ازت تشکر کنم

نمیدونم از کدوم لحظه ها اسم ببرم و ازت تشکر کنم چون اندازه ای نمیتونم براش پیدا کنم

تو تمام غمهام با من گریستی و تو تمام شادیهام همراه من بودی قلب

مامان نازم منو ببخش اگه گاهی رنجوندمت ، بدون که ناخواسته بوده

بدون که به اندازه تمام دنیا عاشقتم و قدر تو میدونم

با اینکه من مادر شده بودم اما بازم تو منو و بچه مو تر و خشک میکردی

تمام شبهایی که پیشت بودم با کوچکترین حرکتم بالای سرم بودی

وای که چقدر دیر پی به عشق بی حدت بردم ( میدونستم که عاشقمی اما نمیتونستم درک کنم )

زمانی که خودم عاشقانه فرزندم رو به بغل گرفتم تازه فهمیدم که حاضرم خودم نباشم اما دختر سالم باشه

مامان قشنگم ازت ممنونم که بهم عاشق بودن  و دوست داشتن رو آموختی تا بتونم شبها صبور باشم وقتی پیش پرنیا هستم و بتونم منم مثل تو مادر نمونه و خوبی باشم اگر چه به پای تو نمی رسم

فقط دعا می کنم ، پرنیا هم این حس رو نسبت به من داشته باشه و اینکه بدونه هر آنچه در توان داشتم و دارم برای سعادت و خوشبختیش به کار میبرم

                            نازنینم ، عشقم ، همه هستی من دوستت دارمماچ

                                     آسمانی پر از ستاره

                                    دشتی پر از گل

                               تقدیم به آنی که بهشت زیر پایش جای دارد

                                به مادرم ...

                                   که مهرش تا ابد در دلم جای دارد

واز خدای خوب و مهربون می خوام :

همه اونایی که در انتظار یه نی نی خوشگل هستن زود زود دعا شون مستجاب بشه

تن همه مامانای خوب و مهربون رو همیشه سالم نگه داره تا بتونن مواظب گل های خوشکل شون باشن

از طرف خودم و پرنیای خوشگلم این روز رو به همه مامانای نی نی وبلاگ تبریک می گم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مامان محمد جون
2 خرداد 90 16:34
واي كه چه قدر قشنگ نوشتي،منم مثل تو از مامان مهربونم دورم الهي هميشه سالم باشن و هر چه زودتر توفيق در كنارشون بودن رو داشته باشيم،برام دعا كن،روزت هم مبارك عزيزم


چشم عزیز دلم
روز تو هم مبارک باشه مامان مهربون
مامان ابوالفضل
2 خرداد 90 17:16
روزت مبارک مامان پرنیا جون
عادله پازانی
2 خرداد 90 19:01
سلام روز به خیر
وبلاگ جالبی دارید
خوشحال میشم به وبلاگ من هم سری بزنید
سیاه قلم از چهره کار میکنم

www.adipaint.blogfa.com

با تشکر
پازانی



مرسی از لطفتون
به روی چشم
مدرسه مامان ها
2 خرداد 90 20:36
سبدی هست در اندیشه ی من
که پر از گل بدهم هدیه به تو
غافل از آنکه تو خود ناب تری
یک جهان گل بخورد غبطه به تو
سلام، از طرف مدرسه ی مامان ها روز مادر رو به شما مادر بزرگوار تبریک می گم



ممنون از لطف تون
مسیر عشق
3 خرداد 90 13:29
مادر

آسمان را گفتم
می توانی آیا
بهر یک لحظه خیلی کوتاه
روح مادر گردی
صاحب رفعت دیگر گردی
گفت نی نی هرگز
من برای این کار
کهکشان کم دارم
نوریان کم دارم
مه وخورشید به پهنای زمان کم دارم

سالروز ولادت حضرت فاطمه (س) و روز مادر برشما مادر محترم مبارک باد



یک دنیا سپاس بابت متن قشنگتون
مامان سید ابوالفضل
3 خرداد 90 15:22
چون خدا اراده کرد، نماد عشق را در زمین قرار دهد، زن را آفرید و چون خواست هستی، عشق را باور کند، او را مادر قرار داد .روزت مبارک


مرسی عزیز دلم
برای شما هم مبارک باشه
بهار
3 خرداد 90 15:41
روزتون مبارک باشه مامان پرنیا جون


مرسی عزیز دلم
مامان آتین
3 خرداد 90 16:27
سلام عزیزم منم روز مادر رو به شما تبریک می گم


مرسی گلم