پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره

خاطرات من و مامان جون

عشقم..........نفسم........10 ماه با هم بودنمان مبارک

1390/3/6 10:49
نویسنده : مامان جون
394 بازدید
اشتراک گذاری

دخمل نازنیم

اولین شب ورودت بدنیا تا خود صبح گریه کردی

همش با خودم می گفتم یعنی تا چند وقت باید اینطوری باشهاسترس

اما خوب خدا رو شکر بهتر شدی و فهمیدیم از گرما بوده دلیل گریه هات

اما خوب به همین جا ختم نشد چه شب هایی که تا خود ٤ صبح بیدار بودی و مدام گریه می کردی اوایل دوس نداشتم رو پا بزارمت میترسیدم بد عادت بشی ، اما گریه های شبانه ات دیگه چاره ای برام نذاشت

نخواستم بهت پستونک بدم اما بازم تنهایی نمی تونستم ، خیلی سخت بود

هر چقدر که زمان گذشت تو بزرگتر شدی ومن با خودم که

ایا تو می خندی، غلت میزنی، چهار  دست وپا راه میریخیال باطل

حالا دیگه شبها تا ٤ بیدار نمی مونی ودیگه دل پیچه نداری ، اما خوب خدا نکنه بد خواب بشی کلافه حالا هر چند ساعت یکبار بیدار میشی اما خوب تمام اتاق رو متر میکنی و باید از زیر دست و پا جمعت کنم

گاهی شبها بازیت میگیره واز سروکول من بالا میری

نازنین من،

اولین خنده بلند ت که من وبابایی واقعا کیف کردیم ،اولین غلت زدنت که چه تلاشی میکردی ،یادمون نمیره وازت فیلم گرفتیم که خودت هم بعدا ببینی

حالا دیگه قشنگ چهار دست و پا راه میری دیگه وسایل های خونه از دستت آسایش نداره یا زیر میز میری خلاصه هرجا راهی واسه رفتن باشه تو اونجا هستیتعجب و صد البته صورت من که یا با ناخن های قشنگت نوازشش میکنی یا دائم یه دسته مو تو دستاته احتمالا به 2 سال که برسی مامانی کچل شده و باید واسه صورتم هم یه فکری بکنمخنده

نفسم

برام دس دسی می کنی و تازه انگار بای بای هم می کنی ، گاهی میگی  ب ب ب ب یا  د د د د  یا لبهاتو میزاری رو صورتم انگار که داری بوس می کنیماچ

وقتی می خندی و دندونهای نازت معلوم میشه وای دلم می خواد قورتت بدمخوشمزه

حالا قشنگ مامانی و بابایی شدی تو بغل هیشکی نمیری وبیچاره مامانیآخ،وقتی به یکی نگاه میکنی چنان کلیدی می کنی که آدم خنده اش میگیره ،تو همه چیز هم می خوای سرک بکشی وفضولی کنی

هستی من

شبها کار من اینه دعا کنم تاخواب

اماخیال باطل 

هر وقت صدای من یا بابایی بلند تر از حد معمول میشهنیشخند تو اول چنان نگاهی می کنی وبعده کهگریه.

زندگی من

من و بابایی تمام تلاشمون رو میکنیم تا تو خوشبخت باشی ، به این فکر میکنم که بزرگ بشی و به موهات گل سر بزنم و دستای ناز وتپل تو بگیرم و باهم بریم گردش و خریدلبخند کی میشه؟

عمر من .... عشق من

تمام وجودم برای تو ، تمام نفس هام برای تو

بخند که یک لبخند تو می ارزه به تمام دنیا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

مامان ابوالفضل
6 خرداد 90 19:42
الهی
این پرنیا جون ما چه کارها که نمی کنه؟
!
چقدر جالبه این مامانا همیشه منتظرن
الان هم مامان پرنیا منتظر کی گل سر بزنه به موهای خوشگل پرنیا و دست تو دست هم برن بیرون گردش
امیدوارم اون روز و روزهای خوش بعدی هم برسن


مرسی عزیزم
منم خیلی منتظرم
مامان محمد
7 خرداد 90 0:21
ان شااله مثل هميشه از قشنگي هاي زندگيش بنويسي
مامان آتین
8 خرداد 90 0:39
10 ماهگیت مبارک عزیزدلممممممممم
ایشالا 120 سالگیت خوشگلم
بوووووووس


مرسی مامان
اتین حجون
مامان يگانه زهرا
10 خرداد 90 12:49
پرنيا جون خيلي با نمكه، زنده باشه
من لينكتون ميكنم اگر دوست داشتيد شما هم لينك كنيد


ممنون گلم
حتما منم لینک میکنم
سمیرا مامان سپهر
12 خرداد 90 8:39
مامان سید ابوالفضل
14 خرداد 90 16:37
___________$$$$$$$$______$$$$$$$$$ __________$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$__$$$$ _________$$$$$$$$$$$$$? ?$$$$$$$$__$$$ _________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$ _________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$ __________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$ ____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _______________$$$$$$$$$$$$$$$$$ _________________$$$$$$$$$$$$$ ____________________$$? ?$$ ______________________$$$ _______________________$
shahab
18 خرداد 90 2:49
مبارکه این ۱۰ ماهگی و به امید خاطرات همیشه شیرین تا ۱۰۰ سال دیگه برای شما


ممنون عزیز دل
مامان عسل
18 خرداد 90 15:09
چه جیگریه این عروسک عکس میخواییییییییم



قربونت عزیزم
به روی چشم
shahab
18 خرداد 90 20:09
من عاشق این عکس گوچه بالا سمت راستم خیلی باحاله هاهاهاها :دی