پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

خاطرات من و مامان جون

کارهای پرنیا

1390/5/11 17:43
نویسنده : مامان جون
357 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل قشنگ زندگیم

پرنیای خوشکلم

بازم ماه مبارک رمضان اومده با این فرق که امسال به جمع دونفره ما یه گل خوشکل  اضافه شده

اگر چه پارسال هم تو بودی

اما با این فرق که ما دوتا تو خونه خودمون نبودیم

عزیز مامان، همیشه بهترین وقشنگ ترین خاطره ها واتفاقها تو این ماه برای مامانی پیش اومده

اولیش آشنایی با بابایی ودومیش تولد تو گل خوشکلم

اگر چه کمی دلتنگم ،به یاد پارسال خونه پدر جون که بودم

دختر نازم

جونم برات بگه 25 روز دیگه یک سالت تموم میشه

وتو چقدر زود بزگ شدیبغل

حالا قشنگ چهار تا دندون خوشکل داری وتازه دوتای دیگه هم داری در میاریماچ

شبها خوابت بهتر شده وکلا بیشتر می خوابیمژه

خوب غذا می خوری

وعاشق خیار وهندوانه هستی

عزیز دلم

منو بابا هرروز یه چیز دید در وجودت میبینیملبخند

وقتی واست اتل متل توتوله رو میخونم خودت با دستات روی پاهات میزنی وکلا با همه آهنگ ها نی نای نای میکنی

چند قدم راه میری،بای بای میکنی،نی نای نایت هم که هر روز داره کامل تر میشهنیشخند ووقتی بابای از سر کار می یاد چنان ذوقی میکنی که حد نداره،وتند تند به زبون خودت با بابا حرف میزنی

حالا مامانی به موهات گل سر میزنم (البته تا از در بیرون نیومده درش می یاری) وبا هم با کالسکه خوشکلت میریم خرید

عاشقتم عزیز دلمماچقلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

مامان آتین
12 مرداد 90 14:25
پیشاپیش 1 سالگیت مبارک پرنیا جون
مامانی مهربون از طرف من ببوسش


ممنون مامانی مهربون
مامان ابوالفضل
12 مرداد 90 17:48
سلام به مامانی و پرنیا جون
تولدت پیشاپیش مبارک
ابوالفضل منم ماه رمضون بدنیا میاد
التماس دعا


فدای تو عزیز دلم،به سلامتی به دنیا بیاد
مامان محمد جون
13 مرداد 90 18:08
وای چه قدر قشنگ شیرینیای دخمل گلمون و نوشتی الهی زیر سایه پدر و مادرش هزار ساله شه ,من و محمد جون پیشاپیش تولد پریا جونو بهتون تبریک میگیم


ممنون عزیز دلم
مامان سید ابوالفضل
14 مرداد 90 19:22
پیشاپیش تولد دخملتون رو تبریک میگم قربون نی نای کردنش
مامان بهار
15 مرداد 90 15:56
عزیز دلم مرسی که به ما سر میزنی تو هم واسه گل دخترت اسفند دود کن
مامان ارميا
16 مرداد 90 10:07
سلام. پيشاپيش تولدش مبارك.ايشالا 100 ساله شه.ماه رمضان براي ما دعا كنيد.
مامان باران
18 مرداد 90 1:51
از دور دخمل گلتو می بوسم
سودابه
18 مرداد 90 19:20
سلام . من و باران امروز بعد از گفت و گوی کوتاه نی نی گپ به شما سر زدیم و از وب شما لذت بردیم . امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشید و خدا کوچولوتونو براتون حفظ کنه.


سلام سودابه جان
شرمنده اینترنتم قطع شد
ازت ممنونم عزیزم
مامان محمد جون
18 مرداد 90 23:58
خانمی زودتر آپ کن منتظریم
سمیرا مامان سپهر
19 مرداد 90 23:47
سودابه
20 مرداد 90 1:32
سلام . من هم با کمال میل لینکتون کردم و از آشنایی با شما بسیار خوشحال شدم.شاد و سلامت باشید.
مامان ليلا
20 مرداد 90 18:05
سلام خانمي اين دخمل خوشگلت ذل ما رو برد هزار ماشااله خدا حفظش كنه برات ممنونم كه بهم سر زدي منم لينكت ميكنم اين هم يه بوس واسه خودت و دخمل نازت
فاطی
17 آبان 91 20:56
سلام.خوبین؟
خانوم خوشگله خوبه؟
میگمی من از این چیزه سر در نمیارم از اینی که زیر صفحه ها نوشته : صفحه قبل 1234567...10
از این سر در نمیارم یعنی چی؟؟


فدای مهربونیت بشم گلم
خوب منظورش صفحه های قبل تره
هر چی تو صفحه اصلی تعدا پست هات کمتر باشه
اینا هم بیشتر میشن