پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

خاطرات من و مامان جون

گوشواره

1390/5/21 10:33
نویسنده : مامان جون
340 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامانی

خلاصه بعد مدتها تصمیم وکلنجار رفتن

امروز خانومی خودم رو بردم وگوشهای خوشکلشو سوراخ کردیم

ویه گوشواره یاسی رنگ انداختیم

نمیدونی گل خوشکلم چقدر اضطراب داشتم

وقتی می خواست گوشتو سوراخ کنهنگرانا

الهی قربونت بشم که چقدر گریه کردی

ولی حالا دیگه با افتخار میتونیم به همه بگیم شما دخملی البته دیگه نیازی به گفتن نیستبغل

آخه چند وقت پیش که با هم بیرون  بودیم از پشت دو تا خانوم با هم حرف میزدن ویکی میگفت نه بابا دختره ویکی می گفت نه پسرهمتفکر

خلاصه باهم به تفاهم نرسیدن واز خودم سوال کردنابرو

وحالا با افتخار میتونم بگم که قشنگ راه میری وصد البته من باید پشت سرت بیام که یکی یکی وسایلارو به باد فنا ندینیشخند

این روزا فوق العاده شیطون وشدی ودقیقا هر کاری که من یا بابایی انجام میدیم رو تقلید می کنی

موقع سحری هم که گاهی پای ثابت سفره هستیمژه امروز برات تاب هم خریدیم

ووقتی توش نشستی یه کم گریه کردی

انشاله روزهای بعد بازم بیشتر توش میشینی

مامانی خیلی دوست دارم، نمیدونم چقدر چون هیچ حدی براش نمی دونم

ولی خیلی عاشقتمماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

سحر کوچولو
21 مرداد 90 12:13
انشالله مبارکش باشه و واسش طلاهای خوشکل بخری
مامان محمد جون
21 مرداد 90 15:03
وای حتما خیلی خوشگلتر شده مبارکش باشه دیگه داره برا خودش خانمی میشه ,دست شما هم درد نکنه مامان جون مهربون که به فکر دخملمونین


فدای تو بشم مامانی
مامان ابوالفضل
22 مرداد 90 17:13
وایییییی مبارکه خانمی دیگه خانم شدی گلم انشا ال... همیشه سالم و خندان تو بغل مامان و بابا باشی عزیزم
مامان ارميا
23 مرداد 90 9:39
مباركش باشه. گوشواره عروس شدنش ايشااله.
بهار
29 مرداد 90 18:51
مبارک منم گوشای بارانو سوراخ کردم
مامان آتین
31 مرداد 90 12:42
ای جونم مبارکت باشه عزیز خالههههههههه
مامانی پس عکسش کو؟؟
راستی شمالی نیستم عزیزم کرمانشاهیم
اما عاشق شمال و شمالیام


ممنون عزيزم،شما لطف دارين،من وپرنيا هم شما رو خيلي دوس داريم
مامان ابوالفضل
5 شهریور 90 18:17
مبارکه مبارکه مبارک کلی خوشگل شدی خانومی
سودابه
21 شهریور 90 19:28
مبارک باشه . اما دوست خوبم پرنیا جون اذیت نشد ؟ راستش ما هنوز گوش باران رو سوراخ نکردیم . میترسم درد داشته باشه . خودش گوشواره دوست داره . من هم از نوع مغناطیسی و گیره ای استفاده میکنیم براش . اما اگه سخت نباشه بدم نمیاد گوشش رو سوراخ کنیم . شاد و خوش و سلامت باشید.