پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره

خاطرات من و مامان جون

تولد بابایی

1390/11/17 16:57
نویسنده : مامان جون
574 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جوجه طلا مامان

میدونم خیلی وقته که واست چیزی ننوشتم خودت مامانی رو ببخش والبته امروز رو هم می خوام فقط اختصاص بدم به بابایی

همسرم نازنینم وبابای مهربون پرنیا جون

 

امروز روز توست ومن

تمام دلتنگیهایم را به جای تو در آغوش می کشم

چقدر جایت میان بازوانم خالیست

ماچبغل

تولدت مبارک

انشالله 120 ساله بشی وسایه ات همیشه بالاسر ما باشه برات بهترین ها رو می خوام

ومی خوام بگم خیلی دوست داریم وعاشقتیم

من وپرنیا می دونیم که همه تلاش تو برای راحتی وآسایش ما داری می کنی وبا اینکه دورزه ندیدیمت ولی همچنان صدات پر از انرژی هستش

بابای مهربون نمیدونم چیکار کردی که دل دخترت برات میره وفقط بابا میگه،ازت منمنوم بابت همه شبهایی که پابه پای من بیدار بودی وکمکم کردی ،به خاطر تمام لحظه های با هم بودن مون،بخاطر فرشته کوچیک خونمون

ازت ممنوم که از خیلی از خواسته هات زدی وداری همه تلاشتو می کنی

من وپرنیا بی صبرانه منتظرتیم که بیای خونه وروی ماهتو ببوسیمماچ

در تمام عمرم یکبار عاشق شدم ووایسته به کسی که برای داشتنش حاضرم از تمام زیبایی های دنیا بگذرم،نبض حیاطم بعد از عشق به خدا برای تو می تپهقلب

تولدت مبارک

میدونم که گاهی میای واینجا رو می خونی پس بدون تا دنیا دنیاست دوست داریمقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان الینا
17 بهمن 90 18:03
عزیزم تولد باباجونت مبارک انشاالله که همیشه باشادی در کنار هم زندگی کنید
بابای پرنیا
18 بهمن 90 0:26
سلام عزیزانم بابت همه محبتها و از خود گذشتگی هات ازت ممنونم و همچنین پرنیا جون بابت گرمی بخشیدن بیش از پیش به زندگی من و مامان اول از خدا و بعد از خود تو ممنونیم ... راستی از دوستای خوبت و مامانای مهربونشون هم متشکرم که با ورودشون به این وبلاگ و نظراتشون یک حس قشنگی به کل مطالب وبلاگ پرنیا و مامانش میدن شاد باشین و خوشبخت دوستتون دارم
مامان ارمیا
19 بهمن 90 8:26
چه جملات زیبایی گفتی مامان خوب. ایشالله که همیشه در کنار هم شاد و خوشبخت باشین. تولد بابایی رو هزاران بار تبریک می گم.
بهـــــــــــــار
20 بهمن 90 18:22
تولد بابای پرنیا جونو تبریک میگم امیدوارم زندگی پر از شادی با هم داشته باشید منم شما را لینک کردم
مامان ابوالفضل
21 بهمن 90 14:22
باباییه مهربون تولدت مبارک سایه ت همیشه رو سر پرنیا جون و مامانی باشه
بهـــــــــــــار
25 بهمن 90 23:38
********** __ _█████____████ ___████__████_███ __███____████__███ __███_███___██__██ __███__███████___███ ___███_████████_████ ███_██_███████__████ _███_____████__████ __██████_____█████ ___███████__█████ ______████ _██ ______________██ _______________█ _████_________█ __█████_______█ ___████________█ ____█████______█ _________█______█ _____███_█_█__█ ____█████__█_█ ___██████___█_____█████ ____████____█___███_█████ _____██____█__██____██████ ______█___█_██_______████ _________███__________██ _________██____________█ _________█ ________█ ________█ **************** ولینتاین مبارک
فرناز
26 بهمن 90 3:14
سلام همیشه و در همه حال سالم و تندرست و موفق باشید دنیای زیبایی و مد farnaz90.blogfa.com منتظر شما هستم